Forum www.motoryzacyjnedyskusje.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Peterbilt 377 i 378 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mariusz
doradca



Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:40, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Modele Peterbilt 377 i 378 należą do klasy pośredniej, cieszącej się w Stanach Zjednoczonych dużym powodzeniem. W porównaniu z nieco już podstarzałym modelem 359, Peterbilt 378 ma sylwetkę bardziej nowoczesną. W 1986 roku firma raptownie zmieniła linię swoich "conventionals". Wycofano model 359, a w jego miejsce weszły 377 i 378. Były to również ciągniki z silnikiem przed kabiną i o konfiguracji 6x4, ale posiadały szereg usprawnień aerodynamicznych, które natychmiast znalazły zainteresowanie klientów.
Peterbilt 378 jest ciągnikiem wielostronnym, równie przydatny w ruchu miejskim, jak i na dalekich trasach. Stąd też przewidziano do niego szeroki wachlarz kabin kierowcy z tworzywa sztucznego zbrojonego włóknem szklanym - zarówno z leżanką, jak i bez niej. Oś przednia pojazdu została cofnięta, co znacznie zwiększa jego zwrotność i przydatność w ruchu miejskim. Nowy model wyposażony jest również w hamulce z systemem ABS, fotel kierowcy o resorowaniu pneumatycznym, zaokrąglone zderzaki przednie oraz prostokątne reflektory halogenowe. Standardowo montowany jest w nim niezawodny silnik Caterpilar C-10 o mocy 350 KM, ale klient może się także zdecydować na silnik Detroit-Diesel lub Cummins o mocy przekraczającej 500 KM.


[link widoczny dla zalogowanych]


DANE TECHNICZNE:
Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA
Model: 378
Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną
Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW)
Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B
(10 biegów)
Resorowanie: resory piórowe
Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe
Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco
Ciężar całkowity: powyżej 15 ton
w USA klasa 8
Udźwig całkowity: do 60 ton
Rok produkcji: 1985


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)